DKIB waterstof 81

Hoe verduurzaam je de infrasector? Door simpelweg te doen!

13 mei 2026

Bij De Kuiper Infrabouw wachten we niet op de toekomst, we bouwen hem zelf. Door te investeren in een waterstofkraan en een emissieloze mobiele graafmachines reduceren we stikstof en CO2 direct op de projectlocatie.

6 mei 2026: een middag vol innovatie en dialoog! Tijdens onze themamiddag 𝘿𝙪𝙪𝙧𝙯𝙖𝙢𝙚 𝙑𝙤𝙤𝙧𝙪𝙞𝙩𝙜𝙖𝙣𝙜 lieten we zien hoe we bij De Kuiper Infrabouw de stap zetten naar een volledig emissieloze bouwplaats. Met de officiële onthulling van onze waterstofkraan door burgemeester Dirk Heijkoop lieten we zien dat duurzame innovatie nu al werkelijkheid is. Naast de techniek was er vooral ruimte voor het gesprek met onze opdrachtgevers: hoe kunnen we samen die toekomstbestendige bouwsector realiseren?

Trots op de ontwikkeling van onze waterstofgraafmachine in samenwerking met Terberg Techniek en de mooie stappen die we zetten. Bekijk de film van de middag hier!

Meer nieuws